dissabte, 19 de setembre del 2015

Àrea recreativa (berenador) del Planell d'Encodina, Vallnord, Parròquia d'Ordino (Andorra)

Molt bona zona de pícnic camí de les pistes d'esquí d'Arcalis, a la Vallnord. Té l'accés a l'Avinguda Tristaina, que és la carretera CG-3, poc després de El Serrat.
Consta de 16 taules i 4 barbacoes ubicades en un espai molt gran amb ombres i sol.

Les barbacoes estan precintades perque les fotos són del juliol.

Hi ha molt espai per jugar, inclus per organitzar un bon partit de futbol i també moltes ombres per fer una bona bacaina. El riu Tristaina queda a prop.

Situació:

Accés:   La zona de pícnic queda apartada de la carretera, haureu de caminar 5 minuts.
Després de El Serrat heu de seguir direcció les pistes d'esquí d'Arcalis. Un cop pasada la desviació cap al Parc Natural de Sorteny (que queda a la dreta amb un angle molt pronunciat) seguireu recte endavant per aquesta carretera fins que veureu una zona d'aparcament a banda i banda de la carretera; aquí és on heu de deixar el cotxe.

Nosaltres seguim recte
Aquestes són les zones d'aparcament

L'accés és a l'esquerra dela carretera
Si us fixeu a l'herba hi ha marcat un camí, el seguiu fins que fa una mica de pujada i darrera hi han les taules.

Heu de seguir el caminet estret endavant, darrera la pujadeta hi ha les taules.
Quan hi vam ser hi havia un parc d'inflables instal·lat al costat de les zones d'aparcament, era fàcil de reconeixer. quan no hi ha aquest parc instal·lat us haureu de fixar bé per no passar-ho de llarg.

Què visitar?

Estanys de Tristaina:  s'hi accedeix des de les pistes d'esquí d'Arcalís fora de la temporda de neu. La pujada és pronunciada però no molt llarga; tot i així a mi em va costar, però val la pena. Les fotos són de l'octubre del 2012, no d'aquest estiu.
S'ha de pujar fins a l'extrem dret de la foto, des d'allà ja és baixada fins els estanys.