dissabte, 17 de març del 2018

Àrea de pícnic de la Riera Pahissa, Sant Joan Despí, Baix Llobregat

Bona àrea de pícnic a les afores de Sant Joan Despí. És millor del què sembla des de la carretera. Està a la ribera del riu Llobregat.
Consta de 7 taules de fusta repartides en un espai molt ampli. Tot i que l'àrea de pícnic està a tocar  de la A-2, la veritat és que és un lloc agradable on ve molta gent que passeja pel voltant, va en bici, etc. El què no hi ha són ombres, així que de juny a finals de setembre no s'hi deu poder estar. És un bon lloc per fer un mos després d'una passejada o punt de descans.

Hi ha una torre de guaita  des d'on tindreu unes bones vistes del Llobregat.

L'espai és força gran, hi ha molt espai per jugar, anar en bici o córrer, además de bancs per descansar.

L'àrea de pícnic queda elevada respecte el riu, per veure'l t'has d'acostar a on hi ha la torre de guaita perquè des de les taules no es veu. Podeu baixar-hi i aprofitar els senders senyalitzats que van pel costat del riu. Des d'aquí t'oblides que hi ha poblacions i carreteres a prop, és bonic.
Al costat de la torre de guaita hi ha una baixada en no gaires bones condicions, si aneu en bici, cotxet o cadira de rodes podeu baixar per un sender que surt del costat de l'aparcament i que ve a parar a la intersecció de la foto de sota.

Situació:
Accés: Està entre el riu Llobregat i l'A-2. Si veniu de Barcelona per l'A-2 heu d'agafar la sortida 606.
 Seguiu les indicacions cap a Sant Joan Despí.

Trobareu una primera rotonda, heu de girar cap a l'esquerra direcció Sant Joan.

Llavors estareu a la carretera BV-2001, seguiu endavant, trobareu una 2ª rotonda, seguiu recte.
Poc després veureu una desviació a l'esquerra cap a un camp de tir que heu de pendre, com que des d'aquí no podreu girar seguiu fins la següent rotonda per canviar de sentit.
Un cop haugueu conviat de sentit agafeu la desviació cap al camp de tir.

Creuareu l'A-2 per un pont.
 A l'altre costat heu de seguir el camí en el mateix sentit en el què vèniu.

A partir d'aquí ja no hi arriba el Google Earth, heu de seguir endavant uns 500 metres, creuareu un petit pont que i ja estareu a l'àparcament de l'àrea de pícnic.

Entre l'aparcament i el pont surt un camí que és el què us deia que podeu agafar per anar al costat del riu si aneu en bici, cotxet o cadira de rodes.

En el mapa de sota us he marcat el camí des de què agafeu la desviació cap al camp de tir.